|
Post by Roudansusi on May 24, 2013 18:15:06 GMT 2
...mutta minun pitää erota täältä, ainakin joksikin aikaa. Ropettaminen ei kiinnosta tällä hetkellä ollenkaan, enkä tajua ollenkaan miksi Anteeksi hyvät ystävät, teidän kanssa oli tosi ihana ropettaa täällä, toivon todella että ropekärpänen iskisi minuun taas! Monta ropetusta jäi kesken, olen tosi, TOSI pahoillani. Anteeksi vielä kerran, ja hyvästit, toivottavasti väliaikaiset sellaiset... ~Roudanhukka, joka rakastaa Isla Naravaa aina!
|
|
|
Post by murmeli on Jun 7, 2013 16:00:06 GMT 2
Ääh! Voi harmi :/ olit niin hyvää ropeseuraa.. tulee ikävä!!!! Toivottavasti innostut taas pelaamisesta..
|
|
|
Post by Roudansusi on Jun 8, 2013 13:05:21 GMT 2
Kiitos Murmeli, sinäkin oli hyvää ropeseuraa :3 Minä todellakin toivon, että löytyisi taas innostusta/aikaa tulla takaisin tänne. Tällähetkellä subetojen hoitaminen on mieluisampaa puuhaa minulle D:
|
|
|
Post by murmeli on Jun 8, 2013 14:49:22 GMT 2
Itselläkin on ollut hirvittävää epäaktiivisuutta, niinkuin näköjään muillakin mutta toivottavasti tämä tästä vielä nousee. Jos mainostuksen kautta tulisi vaikkapa lisää pelaajia? Toivon niin. Missä sinä siis niitä subetoja hoidat?
|
|
pottu
New Member
|
Post by pottu on Jun 10, 2013 20:42:00 GMT 2
Voihan ;( Toivottavasti palaat!
|
|
|
Post by bambula on Jun 27, 2013 9:07:23 GMT 2
Voih Itelläki on ollu ihaa sairaaasti epäaktiivisuutta, eikä oo ollu yhtään innostusta roolia D': Entiiä mäkään miksi, mutta toivottavasti muhunki iskis se ropekärpänen! Heippa Routa ~ <3 Palaa pian, jos palaat :--)
|
|